Άδειο

Σύνολο: 0,00 €

τηλεφωνικό κέντρο 2108060636

Όροι χρήσης

Γενικά
 

Ακολουθεί ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης και οι ισχύοντες όροι & προϋποθέσεις βάσει των οποίων συναλλάσσεται με τους πελάτες της. 

Οτιδήποτε δεν περιγράφεται στο παρόν, είτε εξαιρείται, είτε απαιτεί διευκρίνιση και σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ότι περιλαμβάνεται στις παροχές της επιχείρησης προς τους πελάτες της. 

Διευκρινίσεις επί των όρων & προϋποθέσεων παρέχονται αποκλειστικά γραπτώς μέσω email στη διεύθυνση clima@voyias.gr.

 
 
 

Προϊοντική γκάμα

 

Το κατάστημα εμπορεύεται κλιματιστικά:

  • οικιακού τύπου

  • ημικεντρικού τύπου

  • multi-split

 
 
 

Διαθεσιμότητα

 

Τα προϊόντα multi-split & ημικεντρικού τύπου είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας στις συνεργαζόμενες εισαγωγικές εταιρίες.

Για μία ευρεία γκάμα προϊόντων οικιακού τύπου τηρείται διαθέσιμο απόθεμα στους αποθηκευτικούς χώρους της επιχείρησης. Για τα υπόλοιπα προϊόντα οικιακού τύπου απαιτείται παραγγελία αγοράς στις συνεργαζόμενες εισαγωγικές εταιρίες.

 
 
 

Αναπλήρωση αποθεμάτων

 

Ο μέσος χρόνος άφιξης μη διαθέσιμου κατά παραγγελία προϊόντος, το οποίο είναι διαθέσιμο στη συνεργαζόμενη εισαγωγική εταιρία, είναι οι 2 εργάσιμες ημέρες, εξαιρουμένης της ημέρας παραγγελίας αγοράς. 

Παραγγελίες αγορών αποστέλλονται στις συνεργαζόμενες εισαγωγικές εταιρίες καθημερινά 12:00-12:30.

Η αναπλήρωση αποθεμάτων θεωρείται επιτυχής και κατ' επέκταση ένα προϊόν θεωρείται διαθέσιμο όταν η παραλαβή του στους αποθηκευτικούς μας χώρους σωρευτικά πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Η άφιξη του φορτηγού μεταφοράς πραγματοποιήθηκε εντός του συμφωνημένου ωραρίου παραλαβών

  • Ο κωδικός του προϊόντος παραλαβής ταυτίζεται με τον κωδικό του προϊόντος της παραγγελίας αγοράς

  • Η ποσότητα παραλαβής ισούται με την ποσότητα παραγγελίας αγοράς

  • Η κατάσταση των προϊόντων παραλαβής θεωρείται άρτια

 
 
 

Καθυστερήσεις διαθεσιμότητας προϊόντων

 

Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις που σημειώνονται πριν το προϊόν καταστεί διαθέσιμο καθώς δεν μπορεί να λάβει μέτρα προς αποφυγή των καθυστερήσεων αυτών.

Προτείνεται η επιλογή προϊόντων άμεσα διαθέσιμων στους αποθηκευτικούς χώρους της επιχείρησης, ειδικά σε περιπτώσεις που οι πελάτες της αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες χρονικές προθεσμίες.

 
 
 

Αποδοχή παραγγελιών

 

Για την αποδοχή παραγγελιών απαιτείται προκαταβολή (επί της αξίας παραγγελίας συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ):

  • Τουλάχιστον 40% αν το σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας είναι διαθέσιμο

  • Τουλάχιστον 70% αν έστω και ένα προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο

  • Το 100% της ιδίας συμμετοχής σε περιπτώσεις προγραμμάτων που περιλαμβάνουν κρατική επιδότηση εφόσον η επιχείρηση συμμετέχει σε αυτά 

  • Το 100% της ιδίας συμμετοχής για τις παραγγελίες με τριγωνική παράδοση απ' ευθείας και με μέσα των συνεργαζόμενων εισαγωγικών εταιριών (βλ. παρακάτω "Τρόποι αποστολής & παραλαβής")

 
 
 

Τρόποι πληρωμής

 
 
Χωρίς επιβάρυνση
  • Μετρητά έως 500€ σύνολο

  • Εφάπαξ χρέωση κάρτας (χρεωστική ή πιστωτική) μέσω

    • Φυσικών POS τερματικών

    • Ηλεκτρονικών εντολών πληρωμής (payment links)

  • Online στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.voyias.gr

  • Τραπεζική κατάθεση προερχόμενη από ίδια τράπεζα στους παρακάτω διαθέσιμους λογαριασμούς*

    • Alpha IBAN: GR7401401480148002320002765 / Αριθμός λογαριασμού: 148002320002765

    • Eurobank IBAN: GR5502603150000810200576251 / Αριθμός λογαριασμού: 00260315810200576251 

    • Εθνική IBAN: GR1401108770000087740105587 / Αριθμός λογαριασμού: 87740105587

    • Πειραιώς IBAN: GR5201720600005060052593272 / Αριθμός λογαριασμού: 5060052593272

* Δικαιούχος λογαριασμών Βογιατζόγλου Δ. Παναγιώτης IRIS πληρωμές με ΑΦΜ 115934908

 

Με επιβάρυνση

 
Οι παρακάτω τρόποι πληρωμής επιβαρύνονται με κόστος χρηματοδότησης ή/και προμήθεια συναλλαγών  
  • Δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας

  • Εμβάσματα εξωτερικού ή διατραπεζικών συναλλαγών με χρέωση προμήθειας συναλλαγής

  • Προγράμματα ΕΣΠΑ (π.χ. Εξοικονομώ κατ' οίκον)

  • Λοιπά προγράμματα επιδοτήσεων

  • Paypal

 
 
 

Πίστωση

 

Πίστωση μπορεί να λάβει χώρα μόνο

  • μέσω δόσεων πιστωτικής κάρτας

  • μέσω προγραμμάτων επιδότησης (π.χ. ΕΣΠΑ) και μόνο για το ποσό της κρατικής επιδότησης

Σε κάθε περίπτωση, κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα πρέπει να έχει εξοφληθεί το 100% της ιδίας συμμετοχής.

 
 
 

Τρόποι αποστολής & παραλαβής

 

Ακολουθούν όλοι οι πιθανοί τρόποι αποστολής που όμως υπόκεινται σε περιορισμούς γεωγραφικών κριτηρίων, χρονικού προγραμματισμού ή ακόμα και προϊοντικής κατηγορίας

 
Χωρίς επιβάρυνση
  • Με παραλαβή επί πεζοδρομίου στους αποθηκευτικούς χώρους της επιχείρησης εντός ωραρίου

  • Παράδοση επί πεζοδρομίου απ' ευθείας και με μέσα της συνεργαζόμενης εισαγωγικής εταιρίας μεταξύ 07:00-18:00 (τριγωνική αποστολή)

 
Με επιβάρυνση
  • Παράδοση με μέσα της επιχείρησης

  • Εάν διαθέτουν την κατάλληλη μεταφορική ικανότητα, παράδοση μέσω των συνεργαζόμενων συνεργείων κατά το προγραμματισμένο ραντεβού εργασιών 

 

Παράδοση επί ορόφου (d2d)

Η μεταφορά των προϊόντων από το πεζοδρόμιο στο τελικό σημείο προορισμού αποτελεί ευθύνη του πελάτη και κατά συνέπεια οποιοδήποτε κόστος προκύψει επιβαρύνει τον πελάτη.

Όταν η παράδοση πραγματοποιείται με μέσα της επιχείρησης ή μέσω συνεργαζόμενων συνεργείων που διαθέτουν την απαιτούμενη μεταφορική ικανότητα, τότε το προσωπικό δύναται να αναλάβει την μεταφορά των προϊόντων στο τελικό σημείο εναπόθεσης όταν και μόνο όταν έχει προηγηθεί αυτοψία της διαδρομής και των χώρων, έχει συμφωνηθεί η χρέωση με τον πελάτη και έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή της σχετικής υπηρεσίας με τα μέσα είσπραξης που το συγκεκριμένο προσωπικό διαθέτει.  

 
 
 

Προγραμματισμός παραδόσεων & παραλαβών

 

Η επιχείρηση ενημερώνει τον πελάτη αμέσως μόλις το σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας του καταστούν διαθέσιμα ώστε να προγραμματιστεί

  • είτε η παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη

  • είτε η παράδοση της παραγγελίας με μέσα της επιχείρησης

  • είτε το ραντεβού εκτέλεσης εργασιών με ταυτόχρονη παράδοση της παραγγελίας από τα συνεργαζόμενα συνεργεία

 
 
 

Διαδικασία παραλαβής

 

Η παραγγελία θεωρείται ότι έχει παραληφθεί επιτυχώς όταν ο πελάτης ή εκπρόσωπος του (π.χ. μεταφορική εταιρία) υπογράψει το σχετικό παραστατικό διακίνησης των προϊόντων. 

Οι συσκευασίες των προϊόντων δεν επιτρέπεται να αφαιρεθούν σε περίπτωση που η αξία της παραγγελίας δεν έχει εξοφληθεί πλήρως και η παραγγελία δεν έχει παραληφθεί από τον πελάτη. 

Προς εξασφάλιση του πελάτη, προτείνεται ο έλεγχος των παρακάτω σημείων κατά την παραλαβή:

  • Σύγκριση των κωδικών των προϊόντων σε σχέση με το παραστατικό διακίνησης

  • Σύγκριση των ποσοτήτων ανά κωδικό προϊόντος σε σχέση με το παραστατικό διακίνησης

  • Κατάσταση της εξωτερικής συσκευασίας των προϊόντων

  • Επιβεβαίωση της κατακόρυφης τοποθέτησης όσων προϊόντων περιέχουν ψυκτικά υγρά 

Κατά την αφαίρεση των συσκευασιών προτείνεται η βιντεοσκόπηση της διαδικασίας (βλ. παρακάτω "Επιστροφές").

 
 

Ενέργειες σε περιπτώσεις παραλαβής προϊόντων με ελάττωμα

Άμεση επικοινωνία με την επιχείρηση για την καθοδήγηση σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές:

  • Άρνηση παραλαβής

  • Παραλαβή με καταγραφή ελαττωμάτων (κωδικός προϊόντος, ποσότητα & ελάττωμα) στα παραστατικά διακίνησης 

    • Αντίγραφο επιχείρησης: Καταγραφή και υπογραφή παραλαβής

    • Πρωτότυπο πελάτη: Καταγραφή και λήψη υπογραφής του μεταφορέα επί των επισημάνσεων 

Παραλαβές που έχουν ολοκληρωθεί χωρίς επισήμανση ή προηγούμενη ενημέρωση της επιχείρησης θεωρούνται επιτυχώς ολοκληρωμένες και αντιμετωπίζονται αντιστοίχως.

 
 
 

Επιστροφές

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν προηγούμενης ειδοποίησης και εφόσον πληρούνται αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία

  • Στην κατάσταση που παραδόθηκαν

  • Τα προϊόντα δεν έχουν καταργηθεί

  • Δεν έχει παρέλθει διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών από την αγορά τους

Η επιστροφή προϊόντων που δεν αφορά σε υπαιτιότητα του καταστήματος επιβαρύνει τον πελάτη και ολοκληρώνεται στους αποθηκευτικούς χώρους της επιχείρησης.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, διαχειριστικά έξοδα που έχουν πιθανόν επιβαρύνει την αρχική παραγγελία δεν πιστώνονται (π.χ. μεταφορικά κόστη, προμήθειες συναλλαγών κτλ).

 
 
 

Θέματα συμμόρφωσης

 

Η επιχείρηση λειτουργεί σύμφωνα με την κείμενη Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. 

Σε περίπτωση που απαιτούνται πρόσθετες προδιαγραφές εκ μέρους του πελάτη, θα πρέπει η επιχείρηση να ενημερώνεται εκ των προτέρων ώστε να εξετάζεται η δυνατότητα συμμόρφωσης σε αυτές.

Σε κάθε περίπτωση η επιχείρηση δεν δύναται να επανεκδώσει φορολογικά παραστατικά.

 
 
 

Διαχείριση εγγράφων

 

Η αποστολή των παρακάτω εγγράφων επιβαρύνεται με κόστος 15€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ ανά αιτούμενο έγγραφο:

  • Πιστοποιητικά προϊόντων

  • Τροποποίηση χορηγούμενων βεβαιώσεων

  • Παραστατικά που έχουν εκδοθεί πριν από 120 ημερολογιακές ημέρες ή περισσότερο

 
 
 

Τεχνικές μελέτες

 

Για τη διασφάλιση του βέλτιστου αποτελέσματος και λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ιδιαiτερότητες κάθε χώρου και σεβόμενοι πάντα τις επιθυμίες του πελάτη παρέχεται 

  • δωρεάν τεχνική μελέτη εξ αποστάσεως μέσω Viber υπό την προϋπόθεση της ποσοτικής και ποιοτικής επάρκειας ψηφιακών μέσων για τους χώρους αναφοράς (φωτογραφίες, βίντεο, κατόψεις κτλ). Οδηγίες καταλληλόλητας ψηφιακών μέσων 

  • μελέτη χώρου μέσω φυσικής παρουσίας του ιδιοκτήτη της επιχείρησης (ιδιότητα ψυκτικού) σε αμοιβαία προγραμματισμένο ραντεβού σε ώρες που το κατάστημα βρίσκεται εκτός λειτουργίας. Η χρέωση μελέτης μέσω φυσικής παρουσίας είναι 100€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ(πλέον του κόστους μεταφοράς) 

Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που το τεχνικό ή / και αισθητικό αποτέλεσμα της εγκατάστασης δεν είναι προϊόν τεχνικής μελέτης της επιχείρησης

 
 
 

Παροχή υπηρεσιών

 

Η επιχείρηση αναλαμβάνει τεχνικές εργασίες κλιματισμού  όπως εγκατάσταση, απεγκατάσταση, συντήρηση και επισκευή κλιματιστικών μηχανημάτων κάθε τύπου, μέσω μόνιμων εξωτερικών συνεργατών χωρίς καμία οικονομική ανταμοιβή και υποχρέωση έκδοσης οποιουδήποτε παραστατικού έναντι των εργασιών αυτών.

  • Η ανάθεση των εργασιών προς τα συνεργαζόμενα συνεργεία γίνεται μέσω γραπτής ανάθεσης (email) με κοινοποίηση των στοιχείων του πελάτη 

  • Η εγκατάσταση των κλιματιστικών γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών διασφαλίζοντας πάντα την σωστή λειτουργία του κλιματιστικού

  • Ο προγραμματισμός των ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου από τα συνεργαζόμενα συνεργεία, τα οποία ευθύνονται για πιθανές καθυστερήσεις ή αναβολές μικρής έκτασης. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνει το κατάστημα για οποιοδήποτε θέμα θεωρεί σημαντικό όπως π.χ. φθορές στην περιουσία του.

  • Η επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον έλεγχο αυτών μέσω αναφορών (φωτογραφίες) από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Σε περιπτώσεις λαθών ή δυσλειτουργιών η επιχείρηση μεσολαβεί για την πλήρη αποκατάσταση τους. 

  • Στα πλαίσια της απεγκατάστασης παλιών κλιματιστικών προς απόσυρση, το κατάστημα συλλέγει, αποθηκεύει και αποστέλλει κλιματιστικά προς ανακύκλωση. Λειτουργεί επίσης σαν επίσημο σημείο παραλαβής προϊόντων προς ανακύκλωση

  • Σε περιόδους υψηλού φόρτου εργασίας η επιχείρηση δίνει προτεραιτότητα στις πωλήσεις του καταστήματος και δύναται να απορρίπτει αιτήματα πελατών που αφορούν αποκλειστικά στην παροχή υπηρεσιών